subota, 16. lipnja 2012.

Popularne albert einstein izreke i duhovne izreke

"Obiteljski život, kako ga mi shvaćamo, prirodan je isto toliko koliko i kavez za kakadua." Shaw

"Ljudi se hiljadu puta više trude da steknu materijalno nego duhovno bogatstvo, mada je sasvim sigurno, da našu sreću stvara ono što jesmo, a ne ono što imamo." Arthur Schopenhauer

"Samo je jedan korak od uzvišenog do smiješnog." Heine

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

"Kad čovjek zna zašto voli, onda ne voli." Jesenski

"I sreća se umori ako nekoga dugo nosi na leđima." Fišer M

"Kad već nemaju drugih izvanrednih sposobnosti, neki među nama obično hvale da su velike pijanice." Petefi

"Žena vrlo lako može zavadi prijatelje, ali njoj je gotovo nemoguće da jednom zavađene ponovo izmiriti." Dietrich

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

"Jedino vasiona i ljubav nemaju granica." Zelda Fitzgerald

"Uspjeh je čest kemijski spoj između dobre prilike i loše namjere." Sartre

"Mišljenje jedne žene je pristojnije nego mišljenje muškarca, jer ga ona tako često mijenja." Huxley

Pametni uče i od budala, budale ni od pametnih. Keaton

"A onda dođe trenutak kada vam je dosadno. To je pravo vreme za seks." H. Dž. Vels

"Ljudi jednako preuveličavaju i sreću i nesreću: nikada nismo ni tako sretni ni tako nesretni kako se govori." Balzak

"Zapažajući tuđe pogreške čovjek lakše može ispraviti svoje." Haksli

"Žene su kao generali: Njih se ne tiče koliko je poraza koštala jedna pobjeda." Mirabo

Ti si moje blago. najradije bih te zakopao

"Ljubav nikad ništa ne zahtijeva, već samo daje. Ljubav samo pati, nikada se ne kaje i nikada se ne sveti." Mahatma Ghandi

"Onaj koji sije sjeme smrti i boli ne može požnjeti sreću i ljubav." Pitagora

"Izgrađivati zemlju možda je značajnije nego njome vladati." De Gaulle

Best izreke: izreke o zdravlju, izreke poznatih, poslovne izreke, izreke o hrabrosti, izreke o hrani, mudre izreke prijateljstva, izreke o bogu

Nema komentara:

Objavi komentar